Anvendelse af huset
Lejer skal selv medbringe: karklude, viskestykker, sulfo,
håndklæder, håndsæbe, toiletpapir, affaldsposer o. lign.
Sker det, at lejer ved et uheld slår noget porcelæn eller andet i
stykker, skal det oplyses ved aflevering af nøglen, og erstattes
ifølge forsamlingshusets prisliste. Hvis der sker skade på andre
effekter, der tilhører forsamlingshuset, skal det betales efter
regning.
Forsikring
Forsamlingshuset har lovpligtige forsikringer, men vores
arbejdsskade- og ansvarsforsikring dækker ikke for personer, som
måtte komme til skade under udlejning af huset. Medhjælp i køkkenet
samt serveringspersonale er således ikke dækket af
forsamlingshusets forsikring.
Forsamlingshuset hæfter ikke for glemte eller forsvundne sager. Vi
henstiller derfor til, at lejer fjerner evt. værdigenstande, når
lejer forlader stedet.
Ordensregler
Vis hensyn til naboerne og til omgivelserne. Undgå høj musik.
Arrangementet skal foregå indendørs. Det er ikke tilladt at affyre
fyrværkeri eller lign. uden myndighedernes skriftlige tilladelse.
Det er ikke tilladt at ryge i forsamlingshuset. Der er ophængt
askebæger ved hoveddøren.
Aflevering af huset
Huset skal afleveres i samme stand, som det er modtaget.
Vi gør opmærksom på, at huset og dets indhold skal rengøres før
aflevering af huset. Det gælder både inventar og service.
• Borde og stole skal rengøres og placeres på
samme måde som ved modtagelsen.
• Gulvene fejes. Der forefindes en kost i skabet
i den store sal.
• Køkkenborde, komfurer, køleskab og andet
udstyr i køkkenet rengøres grundigt.
• Porcelæn, bestik og øvrigt køkkengrej
opvaskes, tørres af, efterses og stilles på sine pladser.
• Al affald skal fyldes i container uden for
huset. Alle flasker skal medtages. Udenoms arealer skal efterses og
evt. affald skal fjernes.
• Sluk for al lys og sørg for at alle vandhaner
er slukket.
• Alle vinduer og døre lukkes og låses.
Nøglen afleveres ifølge lejekontrakten.
Gulvvask og alm. rengøring af toiletter foretages af ekstern
rengøringsdame. Prisen er inkluderet i lejen.
Eventuel manglende oprydning eller rengøring efter lejers
arrangement vil blive påført lejers regning.